Måndag

Tjofräs!
Efter jobbet idag så åkte jag till dollarstore och kikade lite, hittade en julgardin till köket, en julkudde till sovrummet och en ficklampa till Jompa. Sen hem och boka tvättstuga men alltså det var helt sjukt vad svårt det var att få tvätt tid! Den enda tid vi lyckades få tillslut var den 11e och då bara två fjuttiga timmar på kvällen, våran tvättkorg är redan full efter flytten, så drygt! Tur att vi inom ett par månader ska ha skaffat egen tvättmaskin!
    Det blev lite potatisbullar och lingonsylt till middag idag, så himla gott! Efter det satte Jompa och jag upp en tavla, eller ja, jag sa var den skulle sitta och sen gick jag in och badade med tända ljus, musik, olja och massa skumm och så fick J borra upp den, hehe! Skönt nu när mer och mer kommer på plats! Har två tavlor till vi funderar över var dom ska vara och sen ska vi fixa en tavelvägg men det väntar vi lite till med.. Har även mejlat till vaktmästaren för att se om vi skulle kunna få en ny tapet i hallen som det varit lite snack om, hoppas verkligen det!
 
Nej nu ska jag ta och borsta tänderna och smörja in mig och sen krypa ner i sängen, har varit ganska irriterad hela kvällen så behöver nog sova. Har en lååång dag framför mig i morgon!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0