10 februari 2012

God morgon fredag! Det här ska bli en bra dag har jag bestämt!
Har precis ätit och gjort mig iordning, om en stund ska jag åka till skolan och göra mitt näst sista matteprov och på det ska jag få minst G! Sen ska jag hem och äta lite snabb lunch innan jag ska förbi chefernas kontor och skriva på mitt anställningsbevis för vikariatet och därefter få iväg det till lönekontoret så jag vet till 100% att lönen kommer den här månaden. Efter det ska jag ner och jobba 12.30-16, sen ikväll ska jag göra hemmagjorda piroger och äta med pizzasalladen som jag gjorde igår, ska även marinera kött och handla lite olika saker till morgondagen, men mer om den senare! Sen ikväll blir det nog film och mys här hemma och bara ta det lugnt!


Hej jag heter Sara och här var jag så galet snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0