11 februari 2012

God morgon lördag!
Idag vaknade jag halv åtta av mig själv, har fixat med massa saker och nu äter jag frukost, om ca en kvart kommer Peter sen ska vi åka och möta upp Johanna innan vi åker mot Långbo för att pimpla! Ska bli riktigt mysigt, varm choklad, limpsmörgås med prickigkorv och sen grilla korv, kommer nog bli toppen! Hoppas så klart på massa fisk också som mamma kan röka!

Sen när vi kommer hem är det bara att byta kläder och hacka lite sallad för sen tar vi Molly och åker hem till pappa för att grilla och ha lite knytis med pappa och mina syskon, hundarna ska så klart med och leka! Hoppas på lite kortspel ikväll också!

Tror det här kommer bli en riktigt bra dag! Hörde även Johanna nämna något om en 4hjuling och som den lilla lantisen jag är älskar jag att både åka och köra 4hjuling, men fort ska det gå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0