14 februari 2012

Hej på er och trevlig alla hjärtans dag! Hoppas ni får en fin dag utan att folk ska vara så bittra för att dom är singlar. Tyvärr verkar inte alla förstå att det handlar om kärlek, all sorts kärlek så är man singel kan man fira med en vän, eller inte fira alls utan bara vara snäll och trevlig. Men det finns ingen anledning till att vara bitter och försöka dra ner dom som faktiskt tycker att den här dagen är speciell! 
    Snäll ska man så klart vara alla dagar förresten men idag ska man nog tänka lite extra på allt bra man har ikring sig..

Jag ska göra mig klar och kila ner till jobbet, vi gjorde pappershjärtan som vi skickade med hem igår, eller ja eleverna gjorde så klart och så har vi bakat en slags bakelse som vi ska äta idag och bara ha det lite mysigt. Ska bli trevligt! Jobbar till stängning idag sen ska Jompa och jag köpa mat och bara mysa här hemma, han ska få en liten present också, bara för att han är så bra!




Puss puss puss på alla mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0