18 februari 2012

Hej på er!
Det blev en riktigt mysig kväll med min Anna igår, vi åt massor med sushi och sen efter det plockade vi fram oliver, soltorkade tomater, fetaost, smörstekt sparris, morötter och dipp och tittade på massor av sex and the city och pratade, så skönt!

Idag åkte Jompa, jag och Molly ut till sväronen vid ett, först gick vi upp i skogen och tränade lite inkallning och lekte och sen när vi kom tillbaka så gjorde jag och Johan en snögubbe, barnsligt roligt! haha! Efter det så gick vi in och fikade med bullar och sen fick Johan visa lite klipp från konserten han var på igår. Var skönt att spendera tid där ute på landet!

Nu har jag en köttfärslimpa i ugnen, potatisen kokar och snart ska jag göra lite sås, mums! Efter maten ska jag byta om och sen vid halv sju taget kommer Måns, Johanna, Isak och Sandra över för att spela lite spel och kolla på film, ska bli trevligt! Jag har fixat lite morötter och dipp och sen lär det väl bli en del popcorn, haha!


Bilden blev mörk och dålig, men här har ni honom iaf!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0