20 februari 2012

Fy fan vilken jävla natt, inte ett bra sätt att starta veckan på!!!
Gick och la mig typ halv elva igår och jag är en sån som alltid somnar på fem minuer max men vid tolv var jag upp och drack vatten, två kollade jag på klockan, halv fyra kollade jag på klockan osv. Efter tolv somnade jag dock men då har jag vaknat och nästan skrikit för jag har haft så ont i någon av axlarna, just nu känns det som om jag har legat och spänt mig hela natten och fått stora knutar i musklerna! Drömde massa konstiga saker med. Dessutom har idiotgrannarna över dunkat i golvet och ja jag vet inte vad dom kan ha gjort som lät i hela taket, typ flyttat möbler hela natten så Molly vaknade ju och skällde och morrade heela tiden! Så då har vi fått försöka få tyst på henne massor också för att inte någon annan granne ska klaga och nu var det inte små skall utan hon verkligen lät! Usch hade lust att gå upp till idioterna över ett tag där!!

Vaknade och mådde illa också men det är lite bättre nu, är iaf pigg än så länge så hoppas på en bra dag, har dock jätte ont i axlarna nu med och i ett finger känns det som om någon sticker in en nål till och från, väldigt konstigt!


Ska ta och göra mig klar för jobbet nu iaf, idag om inget är ändrat så ska vi gå på fik med våra elever och äta semlor, mysigt! Sen efter jobbet ska jag träffa L och ta en promenad med Molly, ska även möta upp Sandra tror jag så jag får tillbaka min mobil som Isak har lagat, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0