22 februari 2012

Hellu onsdag!
Veckan rullar på fort med jobb och plugg som vanligt, men på fredag gör jag mitt förhoppningsvis sista matteprov och sen är jag klaaaaar!!! Ska bli så jävla skönt att inte behöva tänkta på att så fort jag är klar på jobbet måste hem och ta tag i matten!

Ska snart göra mig klar och gå ner till jobbet, måste vara ordentlig med att gå efter alla semlor jag ätit i år, hah! Åt en semla för några veckor sen, i måndags gick vi på jobbet till ett fik och åt semlor och igår åt vi semlor på jobbet och sen på kvällen ville Johan att vi skulle äta semlor, haha helt sjukt!! Kan dock säga att jag i år har smakat på alla sorters semlor som bvur har, wienersemla, vanlig, choklad och pistage. Pistage och wiener är absolut mina favoriter, lyssna på the semelexpert alltså! Haha!

Nej ner och jobba strax då, stänger idag vid halv sex så en lång dag har jag framför mig och sen måste jag hem och repetera lite matte och vika tvätt, inte en allt för rolig dag men äsch det får gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0