25 februari 2012

Hej på er!
Gud vilket vårväder det är idag! Fick en sommarkänsla idag, med andra ord så var jag i badrummet och fick lixom för mig att det var sommar på något vis, så skönt kändes det!

Vaknade strax innan nio idag men låg och slappade i sängen till tio innan det blev en skön promenad i solen med Molly, duschade efter det och åt sen färska frallor till frukost, mums! Annars så har jag mest slappat idag, väldigt skönt!

Nu är snart maten klar, pommes med korv, enkelt och gott haha! Ska börja fixa mig sen, Johan har bjudit över lite kompisar som kommer och tar en drink innan vi tillsammans kilar över till den riktiga festen. Jossan och Linda har en mixad fest för allt möjligt, Lindas försenade födelsedagsfest sen november, hennes inflyttning i lägenheten i januari, Jossans födelsedag i februari, att Linda flyttar ut ur lägenheten och flyttar till Berlin, haha ja allt ska vi fira! Ska bli riktigt roligt och jag är riktigt taggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0