??

Det har varit full fart hela dagen, var iväg och lekte med hundarna, pluggade, veckohandlade och nu sitter jag med ett litet mellanmål. Blev klar med mitt kapitel i matten men måste börja göra lite repetitioner så jag förhoppningsvis kan göra prov på fredag. Sen är det nog dags att laga lite mat, idag blir det laxpaket i ugnen med potatis och smörstekt sparris med flingsalt till, ska bli sjukt gott!

Ikväll ska jag ta mig ett varmt bad, vi har det så kallt inne så det kan verkligen behövas! Och sen ska jag mysa massor med mina fina hjärtan!



Usch har även kollat på utbildningar idag, hade bestämt precis vilken jag ville söka till nu i höst men sen nu när jag tittade så visade det sig att den är borta, den finns alltså inte kvar. Blev så besviken, men det finns snarlika utbildningar så klart men ingen som känns sådär rätt! Ska iaf leta vidare sen boka tid hos en syo och be om lite hjälp, från och med nästa månad kan man ju börja söka in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0