Min stora kärlek!

För exakt tre år sedan idag satt jag under dagen på ett café inne i Köping med Louise och Linda och fikade, en lördag och alla hjärtans dag, tre singeltjejer. Efter fikat så följde jag med Linda hem, kollade på tv, snackade och åt tacos, dock blev maten lite försenad så när jag för första gången skulle träffa Johan efter att ha strulat på krogen en natt fick jag springa ner till konsum för att hinna dit till åtta.

Och där satt han i sin röda 740 med mjukisbyxor, t-shirt, sin rutiga jacka och mössa. (en annan hade ju goda aningar och tog jeans, haha!) Jag hoppade in i bilen och vi åkte ut till hans föräldrar och gick upp på hans rum och tittade på film i varsin ände av hans lilla soffa resten av kvällen..

När klockan närmade sig natt så sa Johan att jag kunde få sova kvar där om jag ville (jag hade ändå inte ens fixat någon skjuts hem, men det sa jag så klart inte till honom) och ja, det var så det började, fyra månader senare var vi ett par och idag lever vi ett underbart liv i vår fina lägenhet med vår underbara hundvalp och alla planer och drömmar i världen som vi vill leva ut tillsammans!

Johan är den finaste, underbaraste, snyggaste och snällaste jag vet och han är verkligen min bästa vän, inte en dag utan dig skulle jag klara mig Johan! Jag Älskar Dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0