13 januari 2012

Hej på dig fredag!
Jag skulle ju somna tidigt igår och komma upp tidigt idag, men som vanligt blir det ju inte som man tänkt men kom iaf upp till halv tio. Gick direkt ut med Molly och nu har jag precis druckit lite honungsvatten så nu känns min onda hals lite bättre, ska sätta mig och göra lite matte en stund nu sen är det dags att göra sig klar för jobbet och äta lite lunch. Idag är det jobb 12.30-16 som gäller, ska in på vanliga fritte och det ska bli riktigt roligt! Har samlat ihop massa tidningar jag har här hemma som jag tänkte ta ner och låta personal och elever läsa, så slipper jag ha dom ligga här och skräpa..

Nej nu måste jag ta tag i matten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0