14 januari 2012

Det blev verkligen en toppenkväll igår!  Sara, Linda och Anna kom över och så satte vi på min sex and the city box och drack vin, vid tio drog Anna hem och sen fortsatte Linda, Sara och Jag att dricka till typ två, massa snack och konstiga samtal blev det, haha!

Inatt har det varit riktigt svårt att sova, folk har gått i trappen ut och in till typ sex i morse och det gör Molly väldigt orolig så hon har krånglat hela natten, såå drygt! Sov iaf till strax innan elva idag och sen har jag typ bara duschat och slappat i soffan. Sitter och färgar ögonfransarna nu och funderar på vad jag ska hitta på idag/ikväll, har lite ideér men får se vad det blir!

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0