15 januari 2012

Hej söndag!
Har inte haft tid alls att sitta vid datorn idag, så skriver lite nu ist!
Idag vaknade jag vid tio och då blev det en lång promenad med Molly, var riktigt skönt! Sen hem och åt frukost och skrev en inköpslista och lite sånt så drog vi och veckohandlade sen. Vid halv två så åkte Johan, jag och Molly hem till Isak och Sandra för att träffa deras nya hund Torsten, fika och låta hundarna leka. Molly gillade Torsten direkt, säkert för att han nästan är så liten som henne och är lätt att sätta på platts, haha!

När vi var klara där så mötte jag en person som gav mig lite hundsaker hon ville bli av med, tre halsband och två koppel, så himla snällt! Sen åkte vi hem och jag gjorde iordning en jätte god currygryta, slänger nog upp receptet senare, väldigt enkelt och gott! Medans det stod och kokade ihop lite så passade vi på att klippa Mollys klor och klippa henne. Bara för att jag klagade idag på att hon är så bökig med det så låg hon helt stilla, perfekt!

Har ätit och sen damsugit av här hemma precis så nu ska jag ta mig ett bad och sen bara slappa på soffan resten av kvällen, mys!


Isak och ful-söta Torsten!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0