16 januari 2012

God morgon trötta måndag!
Jobb i dag så klart, idag ska vi få handledning på planeringstiden, ska bli spännande! Har inte så mycket annat att säga, idag kanske L* kommer hit, beror lite på om hon är sjuk eller inte fortfarande dock..

Har drömt massor med knasiga och roliga saker i natt, drömde först om att en gammal kompis hade genomgått en ganska stor förändring och att vi blev jätte bra kompisar igen som klättrade i träd för att samla på mossa, haha! Sen drömde jag att ett gammalt ex ringde och sa att han hade tankat min bil eftersom den hade stått flera dagar utanför en affär och han trodde jag hade slut på bensin men inte hade råd att betala det. Det var dock inte ens min bil, haha!

Och appropå att sova men inte drömma, inatt har Jompa varit gosig, vaknade först av att han låg och strök mig på axeln, sen lite senare över huvudet och nu när jag vaknade på morgnen hade han lindat in sina fingrar i mitt hår. Mysigt, men tror dock att han sov hela tiden och gjorde det i sömnen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0