21 januari 2012

Hej fina lördag!
Idag blev det en skön sovmorgon till halv elva sen massa mys med mina hjärtan innan vi gick upp och åt frukost. Har tagit en dusch sen bara slappat i soffan typ. Ska väl snart börja göra mig klar för om typ en timme ska vi åka hem till Isak och Sandra där vi ska spendera kvällen! Först ska vi ta en promenad med hundarna hem till mamma där Stina och Benjamin är och sen ikväll ska vi laga mat tillsammans, det blir fläskfile, kyckling, potatisgratäng, en stooor salla och sen bea, ska bli så sjukt gott! Sen lär det bli filmkik och kanske spela lite spel och som vanligt kör vi klädkod onepiece där Sandra och jag brukar slänga in bulle på huvudet och glasögon också, väldigt skönt! haha!

Ska göra mig lite mer iordning nu iaf och sen börja göra mig klar inför att åka, ha en toppendag!


Haha härliga minnen med storebror! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0