23 januari 2012

God morgon! Eller god och god, men morgon på er!
Har sovit som en kratta i natt, tror det var fullmåne eller om det ska bli det i natt och sen har Molly krånglat som fan, är väl varulven i henne som kommer fram, haha! Vaknade även mitt i natten med jätteont i ryggen men det har gett sig redan som tur är! Är dock ganska pigg, har nog sovit bra i helgen antar jag..

Har precis ätit frukost iaf, finnchrisp, ägg och nyponsoppa och nu ska jag ta och göra mig iordning innan jag tar mig en promenad till jobbet. Det är lite av "avtalet" jag skrev med mig själv igår, försöka äta mindre bröd, potatis osv och över lag mindre portioner, sen ska jag även öka på den vanliga mortionen som man gör varje dag, tex att gå till jobbet lite nu och då. Vill verkligen inte gå egentligen men det är nästan bättre än att bråka med bilen!

Ska även ringa doktorn idag och försöka få en tid så snart som möjligt och då hoppas jag verkligen att dom kan hitta något fel så jag blir av med min förkylning!

Slutar vid fyra idag iaf och sen ska Anna komma över hit och äta med oss, eller ja Jompa tränar så han får äta senare. Blir iaf pannbiff, stekt lök, kokt potatis, brunsås och svartvinbärsgele, mums!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0