28 januari 2012

Åh vad skönt det var att sova i morse!
Igår kväll hade vi det riktigt mysigt, det var Peter, Johan, Måns, Johanna och jag som käkade och tittade på film, vi tittade på Just go with it och den är riktigt rolig! Johan väckte mig igår kväll och sa att jag hade skrattat i sömnen och då hade jag precis drömt om den filmen, hahaha!

Vaknade vid halv elva idag och då blev det en promenad med Molly direkt innan vi gick in och hade morgonmys i sängen igen sen. Har ätit frukost och suttit vid datorn ett tag men nu ska jag ta tag i disken och fundera ut vad vi ska äta för mat idag. Blir tidig mat för idag ska Johan iväg och spela cup och jag får besök av Jossan och Louise, vi ska spela kort och sen ska vi gå och titta när Johan spelar, ska bli riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0