31 januari 2012

Hallå där!
Jobbade som vanligt igår och sen när jag kom hem så grejade jag här hemma med disk och sånt så hade inte så mycket att skriva om, ville mest umgås med Molly och Johan.

Idag är det jobb 7.45-17.30 så det är ungefär det jag hinner med idag, ska dessutom försöka somna riktigt tidigt ikväll eftersom jag var så trött igår och känner mig väldigt trött idag med, har sovit lite för lite.. Men hoppas på en bra dag på jobbet som rullar på fort!


Tänk att man kan sakna någon så mycket som man faktiskt bor med, men känner verkligen att vi inte
har umgåtts så mycket på sista tiden eftersom Johan har haft mycket med fotbollen och jag mycket
annat, men det blir nog bättre snart. Det måste det bli! Min fina älsling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0