5 januari 2012

Godmorgon!
Vaknade vid halv tio idag och har bara frusit i soffan men nu ska jag ta och äta lite frukost, sen ska jag ta och göra mig iordning. Idag måste jag iväg och köpa ett frimärke så jag kan posta lite papper sen ska jag nog ut till sväronen och låna en grej till matten och så ska jag fixa lite andra småsaker idag, funderar på att dra och köpa sån där currypasta och testa här hemma också..

Senare idag vid typ halv sex så ska vi åka till Arboga och möta upp mina syskon och sen vidare till örebro, vi ska ut och äta tapas på Mingla med Mamma och Elisabeth, ja alla respektive ska så klart också med. Vi ska fira mammas 50års dag en dag sen, ska bli så mysigt!


Grattis på födelsedagen morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0