Årsresume

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började jobba inom skolorna (sär- och träningsskolorna) och det är verkligen mitt drömjobb! Blev även hundägare för första gången till vår underbara Molly! Blev även kontaktperson till en tjej som jag hittar på roligheter med.


Har du några nyårslöften
?
Samma som förra året, berättar mer om det senare tror jag!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jennifer och Fredrik fick deras lilla flicka och så har jag fått veta att en väldigt nära väntar barn, yeey!


Vilka länder besökte du?
Inget nytt i år, vi ville åka till grekland men köpte Molly ist, så mycket bättre!


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas
?
18/4 då vi hämtade hem Molly är det första datumet jag kommer på, det absolut viktigaste!


Vad var din största framgång 2011
?
Klarade en termins engelska på 1.5månad med mvg vilket jag är sjukt stolt över och började läsa matte b vilket jag dock inte är klar med. Men det bästa är väl att jag äntligen kom på vad jag vill bli när jag blir stor och har tagit tag i allt i mitt liv!


Största misstaget
?
Hmm.. Tror inte det finns något misstag, eller jo det är klart men inget viktigt iaf, haha!


Bästa
köpet?
Molly så klart! Den som sa att man inte kunde köpa kärlek har aldrig köpt en hund!
Och min tattuering på foten älskar jag!


Vad spenderade du mest pengar på?
Allt och inget skulle jag tro, hyra, mat, Molly, kläder, prylar och ja allt!


Gjorde någonting dig glad
?
Ett vikariat jag har fått nu till våren, jag har verkligen drömt och hoppats på det så länge och nu klaffar allt så perfekt! Får jobba på ett ställe där jag verkligen trivs och älskar att vara på!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Jag är såå kass på sånt här, men Chris Medinas låt What are words är nog den jag gråtit mest till iaf! Haha!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, har haft mina upps and dows med mycket stress men för det mesta har jag nog varit gladare!


Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!


Favoritprogram på TV?
Som alltid One Tree Hill, fast den säsongen jag är på har inte gått på svensk tv men på amerikansk..


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Mitt kalas hade jag lite innan har jag för mig så jag vet inte om jag gjorde något speciellt? Åt säkert gott och mös med Johan..


Hur skulle du beskriva din stil år 2011
?
Leggins, älskade leggins!


Den bästa nya personen du träffade
?
Har träffat massa nya personer, mest kollegor och jag gillar verkligen alla!

Blev du kär 2011?
Lika kär som innan och lite till i min fina Johan!

Bästa boken från 2010?
Har läst massa bra böcker så vet inte riktigt, men håller på med bokserien Elsas värld och dom just nu och dom gillar jag verkligen!

Vad hade gjort 2011 mer njutbart?
Lite snö på julafton!

Hur ska du fira in det nya året?
Jag, Johanna och Madde fixade en perfekt middag/fest där vi skålade in året med dom bästa vännerna!

vad hoppas du på inför 2012?
Att min hemska förkylning ska försvinna så jag kan börja träna ordentligt, att vikariatet ska gå bra, matten ska bli klar snart och att jag kommer in på den utbildningen jag vill och hamnar i en riktigt bra klass som jag ska trivas i! Och vinna lite pengar så jag slipper ta studielån vore inte heller helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0