Dagens + och stora -

+
Det var en bra dag på jobbet, vi planerade från åtta till fyra, var riktigt trött till slut men det var trevligt! Dock var inte mitt schema klart och jag tycker dom bökar lite för mycket men det ska jag diskutera lite mer om i morgon!
Ett stort + på att Sveriges mästerkock börjar om ett tag och jag hinner se Sex and the city en stund innan, lovely!

STORT -
Började med öronvärk igår som är väldigt oskön nu, har haft såhär förut när jag hade vätska innanför trummhinnan och det är antagligen samma sak på g just nu, men hoppas det ger sig av sig självt..  Sen ringde jag samtalen om mobilen och det visade sig att jag inte alls har den där försäkringen som jag behövde, fast dom tidigare har sagt att jag har det så nu måste jag betala allt själv! Vilket för lagning kan bli mellan 1500 och att betala för en helt ny telefon och väljer jag att inte laga den får jag ändå betala minst 500 för att dom har kollat på den, perfekt! Verkligen skitkul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0