En bra fredag!

Det var riktigt rolig och skönt att komma ut på landet ett tag idag, Molly levde loppan och for runt som en galning, haha! Har precis ätit lite tacos och nu ska jag ta mig en snabb dusch, sen kommer Johanna och Måns över och då ska vi ha tvspelskväll. Vi ska köra super mario på fyra personer och så har jag köpt chips, ostbågar och lite annat gott, lite vin ska vi nog med dricka, ska bli supertrevligt!



Något som dock drar ner mitt humör rejält är att jag kan ha gjort något riktigt dumt med min mobil eftersom jag inte kollade upp allt innan jag lämnade in den så jag kanske åker på att betala massor helt plötsligt.. Får se om jag kan lösa det på något bra sätt, ska ringa lite samtal i morgon... Håll tummarna för att jag löser det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0