Måndag, en av fem den här månaden!

Det har varit en bra dag på jobbet idag, dock kunde inte L* komma hit och baka med mig som tänkt när jag slutade eftersom hennes lillebror hade fått magsjuka och jag inte vill bli smittad. Så vi får vänta några dagar och se.. Gick och klippte mig ist, toppade mest och tog en del på luggen, så himla skönt! Har även hunnit sitta en sväng med matten och nu har jag precis landat i soffan. Ska strax göra iordning lite mat, är så sugen på pommes så idag ska jag lyxa till det med pommes och lövbiff. Jompa ska strax dra och träna sen kolla på fotboll hos Måns och Johanna men jag är så trött så jag ska vara hemma och mysa med Molly ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0