Movieeee

Myskväll coming up! Yep så är det, Johan och jag var och handlade lite gott till kvällen och nu har vi nyss ätit tacos fast med chickenkebab ist för köttfärs, helt okej! Strax ska vi plocka fram godis, chips och sånt gott och kika på film, fast först måste vi bestämma oss för en film, haha!

Senare har jag lovat att köra hem Elin till Arboga eftersom hon är på afterwork med jobbet men annars så ska jag inte lyft arslet från soffan på hela kvällen!







Och den här bilden lägger jag upp i storbild bara för att den gör mig så jävla glad!
HAHAHHAHAHA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Jag är ju så underbart vacker! Men jag förstår fortfarande inte varför killarna inte jagar mig!! ;O :D hahahahahhahaha

2012-01-21 @ 21:17:05
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0