Nyårsafton 2011-2012

Vid sex kom alla gäster till lokalen som vi hyrde, 17 st var vi som firade tillsammans i år, dom 17 bästa! När gästerna kom så fick dom en välkomstdrink och så minglade vi lite innan vi satte oss och åt förrätten, det var smördegsstjärnor fyllda med en laxröra, riktigt gott! När alla hade ätit upp så dukade vi av och ställde fram buffen med all mat, sååå gott! Kycklingfile, fläskfile, skinka, rostbiff, potatisgrattäng, sallad, bröd, exotiska frukter och allt man ville ha! 
   Efter maten så snackade vi mest en timme innan vi gjorde iordning nyårsbomben (glassbomb) dock blev det lite kaos då plåtarna smälte i ugnen och så men ah gott var det! Efter allt ätande så började festen på riktigt, alkoholen flödade och det dansades och shottades, riktigt roligt! Till tolvslaget gick vi ut och bjöd alla på skumpa och tittade på alla fyverkerier och jag fick så klart min nyårskyss av Jompa, och alla andra vänner! haha! efter lite mer dansande så drog vi hem hit och fortsatte festandet tills morgonen, roligt!

Känner att vi gjorde ett riktgit bra jobb med nyårsafton och jag tror att alla tyckte det var rikigt roligt!

2011 var ett riktigt bra år och jag känner på mig att 2012 kommer bli ett kanonår också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0