1 juli 2012

Hej och God morgon!
Jag gick upp 8.20 idag, har gjort frukost, gjort en räksallad till lunch, ätit och lite sånt, ska snart ta och göra mig klar för jobb! Igår jobbade jag precis som idag 10-18 och efter det så cyklade jag till affären och köpte chips, dricka och kinderägg som tack för att jag hade fått tvinga Jossan att bjuda mig på mat, hehe. Så cyklade till henne efter det och käkade och sen hyrde vi film att titta på, riktigt skön kväll efter en dag med jobb! Kom hem vid tolv och då blev det en dusch innan jag gick och la mig.
   Idag efter jobbet så måste jag iväg och handla men annars så ska jag nog bara vara hemma och mysa med Johan, har nu knapt sett honom alls på en vecka, när jag har jobbar så har ju han varit ledig och tvärt om, men så kan det ju vara ibland..
 
Nej nu ska jag göra mig klar för jobbet, ha en bra söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0