12 juli 2012

Hej på er!
Jag har haft en helt underbar semester och kom hem sent igår kväll, har inte haft en tanke på att skriva men ah tänkte berätta allt om semestern lite i efterhand ist. Idag tänkte jag ta mig en skön sovmorgon eftersom jag var så slut efter semestern men nej kl sju började en dryg ettrig jävla hund skälla utanför mitt sovrumsfönster och höll på till strax efter nio, då gav jag upp och gick upp, har precis varit ute på en promenad med Molly och nu blir det frukost och så ska jag läsa massa bloggar!
 
Idag har jag en del att stå i, men skönt att ha något att göra! Ska packa upp allt, storstäda lägenheten, gosa med Molly massor, boka tvättstugan eftersom tvättkorgen svämmar över, bädda rent, skriva inköpslista och handla. Ska även ut och jogga lite med Jossan, har varit förkyld länge men har inte haft ont i halsen på länge utan är bara snorig så ska mjukstarta lite idag tänkte jag!
 
Och sen ikväll skulle jag vilja hinna prova vårat nya wii spel som vi har köpt, Donkey kong det verkar så sjukt roligt så jag hoppas vi hinner, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0