18 juli 2012

Morn morn!
Idag har jag en rolig dag framför mig, först jobb 7-11 och efter det ska jag skynda hem och äta lite lunch och sen gå ut med Molly en sväng för kl 12 ska jag ta och klippa mig, ska testa på ett nytt ställe så hoppas verkligen jag blir nöjd! Sen efter det ska jag direkt åka och hämta upp Jossan och så ska vi dra till Västerås och shoppa, jag ska köpa presenter till Jompa och sen kolla på lite andra saker vi behöver hem, typ en radio till köket tex, fun fun! När vi kommer hem från västerås så hoppas jag att Jossan vill dra ut och jogga lite med mig, känner på mig att jag kommer ha träningsvärk så skulle vilja försöka jogga bort den lite.
 
Yes det var min dag det, tror det kommer bli en toppendag! Hoppas ni får en lika bra dag!
 
Orkade inte leta på en vettig bild, fick bli en på sötnosen själv ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0