21 juli 2012

Hej på er!
Idag har det varit riktigt fint väder och varmt ute! I morse vid tio drog Johan, jag, Tomi och Peter iväg till Krampen för att fiska hela dagen! Jag metade bara och fick upp två mörtar, haha skrek av lycka tills vi fick kasta i dom igen, sen fick Jompa en regnbåge! Vi grillade korv där och sen gjorde Peter iordning regnbågen med lite kryddor som han hade med sig och så grillade vi den, blev riktigt gott! Vid sju packade vi ihop våra saker och började kila tillbaka mot bilen, dock var det som ett träsk överallt eftersom det regnat så mycket och mina gummistövlar läckte in så jag var dyngsur när vi var tillbaka!
   Nu ikväll har jag förberett två tårtor tills i morgon då Johan har kalas inför att han fyller 25 nästa lördag, så i morgon kommer hans släkt hit och firar, ska bli riktigt trevligt!
 
Mina fina stövlar fick jag när jag fyllde 18 av tjejerna, dock börjar dom bli lite väl slitna nu så nu måste jag hitta ett par minst lika snygga nya! Inte det lättaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0