27 juli 2012

Hej fredag!
Igår efter att jag hade gjort alla måsten så mötte jag upp Jossan på stan och då passade jag på att köpa min skor som jag hade som belöning för att klara tiden jag sprang, hittade även två träningslinnen för 200 så köpte det också, perfekt med massa rea! När vi var klara i stan cyklade vi hem hit och tog med oss Molly ut och la oss på en filt i solen, eller ja solen var iaf framme stundvis!
 
Vid femtaget hade Jossan dragit hem så då drog Jompa och jag på oss inlinesen och åkte 8km, så roligt! Fast det känns idag att jag har gjort mycket i veckan, på fyra dagar har jag joggar, tränat ruffie och åkt inlines, bara jogging är jag ju van med men inte det andra så var sjukt stel när jag vaknade vid åtta idag. Så nu har jag varit ute på en pw med Molly så jag hoppas att musklerna ska kännas lite mjukare idag!
 
Ska äta upp min frukost nu sen fixa lite här hemma innan det är dags för jobb 14-20, hej och hå, nu börjar min lååånga jobbhelg!
 
 
Nya snygga skorna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0