28 juli 2012

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Jompas 25års dag, hurra hurra hurraaaaa!! Grattis Älskling!!
 
Jag har jobbat 8-16 idag men sen direkt när jag kom hem så blev det paketöppning, Johan tycker det hör till att man gör det i sängen så vi satte oss där och så kom jag in och sjöng, haha! Han fick en ny parfym, en våg och två whiskeyglas av mig och jag tror han blev glad! Efter det så skulle så klar Johan få bestämma precis vad han ville äta och då blev det subway, jag tänkte typ att man skulle äta på någon restaurang men det var inte det han ville ha så det var bara att åka till dit, haha! Men det var gott! Vi åt det här hemma och så tittade vi på ringaren i notre dame, helt okej film. Nu slappar vi vid varsin dator en stund för sen ska vi slå på en till film som J får välja och så ska vi duka fram massa gott, har köpt 4 olika ostar, kex, ölkorv, jordnötter och lite mörk choklad, mums! Så mysigt är det och mysigare blir det!
   Tråkigt att jobba hela helgen nu när Johan fyller men vi gör iaf det bästa av det och det blir väldigt bra tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0