3 juli 2012

Hej där!
Idag blev jag väckt av ett samtal, fick veta att jag blivit LASad, så jag nu har förtur till alla vikariat i 9månader, ska skriva på papper i morgon, yey! Har ätit frukost och varit ute med Molly en sväng, idag åt jag havregrynsgröt med mjök för första gången, har inte fattat att man ska ha mjölk i innan men nu förstår jag verkligen det! Så mycket godare, haha!  Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen ska jag packa ihop lite grejer och åka till Örebro, ska hälsa på Stina och Benjamin och förhoppningsvis stannar solen kvar hela dagen så vi kan gå till "plaskis" så Benji får bada och vi kan sola lite, hehe!
 
Ha en bra dag, det ska verkligen jag ha!
 
 
Johan kom in med en fin blomma till mig i helgen efter en promenad, hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0