7 juli 2012

Hej där!
Jag ska packa ihop lite saker och sen ska Jompa, jag och Molly åka ut till mamma, vi ska låna tvättmaskinen och umgås med familjen, vid fyra ska vi över till min moster och hennes man för då är det den årliga volleyboll matchen, "barnen" mot dom vuxna. Ska även grilla och Johan och jag har massa gott, fläskkotletter som ligger i marinad för andra dagen, champinjoner också marinerade, marinerat bacon som ska träs på spett, sen ska vi även grilla lite färskpotatis som jag nyss kokat upp och till det blir det tzatziki, ska bli så himla gott!
 
Nej nu ska jag göra mig klar så vi kommer iväg, ikväll måste vi hem och packa och ha oss eftersom vi drar iväg på semester i morgon bitti, yeeey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0