Bigarråer I love

Hej där!
Idag har det verkligen varit full fart! Har jo jobbat, klippt mig osv. Och klippningen blev så bra! Så himla skönt då jag verkligen ville hitta en frisör jag trivs med och nu tror jag att jag har hittat rätt äntligen! Efter att jag var klar där så åkte jag och hämtade upp Jossan sen drog vi till Erikslund i Västerås, båda var hungriga så det blev varsin macka på Ikea först, jag tog en mumsig räkmacka! Sen shoppade vi loss där ute och även en sväng i stan hann vi med, jag köpte alla Johans presenter, en present till Johanna och sen handlade jag lite hit hem och till mig själv köpte en köksradio, paraplyn, saltvattenspray till håret, tupperingskamm och en ny platt-tång, precis allt jag behöve ha! Sen på ett torg i Västerås sålde dom massa frukt och det luktade så gott! Kunde inte låta bli att köpa med mig lite bigarråer, mums!!
    När vi kom tillbaka till köping blev den en springtur i skogen, så himla skönt! Snart är jag back on track med min kondition sen innan förkylningen känner jag, lovely!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0