Här hemma drömmer vi

Mina drömmar, eller ja mina och Johans drömmar är ett hus på landet, barn, jobb, en till hund som sällskap till Molly och ah typ sånt. Helt vanliga svenssondrömmar men det är precis det vi vill ha, jag älskar det liv vi har tillsammans nu men jag längtar tills vi har det där svenssonlivet, kommer bli så underbart!
   Ett hus på landet är något vi faktiskt börjat fundera väldigt mycket på, vi skulle vilja hyra något i närheten av Köping så vet ni något så hör gärna av er! Två lantisungar passar inte riktigt i stan, två år räcker så nu vill vi ut till landet igen!
 
 
 
Mina drömmar!
Ett jobb inom särskolan/träningsskolan, förlovning, Johan, barn,
resor, pengar, hus, teckenspråk och bara massa Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0