Min onsdag

Dagen blev inte riktigt som det var tänkt men den blev väldigt bra ändå!
Efter mötet på jobben så drog jag och skrev på lite papper sen hem och åt lite lunch och efter det tog jag med mig Molly och kilade över till Jossan, eftersom det är så molnigt idag så struntade vi i att åka till Malmön och ist så käkade vi vattenmelon på hennes balkong och slappade. Gick hem och lämnade Molly efter ett tag och sen cyklade vi och handlade saker inför fredag. Nu har jag fixat lite saker till a-kassan och om ett tag ska jag börja med maten, ska göra en laxsoppa ikväll som är så himla god!
 
Vid sju kommer Måns och Jossan hit sen ska vi åka och hämta Johanna och efter det drar alla 5 till Slagsta i e-tuna och där ska vi äta glass och planera lite roligheter, perfekt avslut på dagen!
 
 
Sist jag åt glass där, får se vad det blir för gott idag, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0