Oturs tisdag

Jag skrattade åt fredag den trettonde, men nu skrattar tisdag den sjuttonde åt mig! Jag hade en riktigt toppen fredag så självklart trodde jag att jag var säker.. Men nej då! Nu när jag bakade kakor så brände jag första plåten sen gick jag in i plåten och rev ner alla på golvet så det bara blev smulor. Men inte nog med det för när jag skulle dammsuga upp allt så var dammsugarpåsen full och jag hittade ingen ny.. Till slut hittade jag en och kunde börja meka tillbaka den. Det hade bara fattats att dom regndropparna som kom när jag hade följt L en bit hem i vitt vita tunna linne hade blivit till ett spöregn! Nej nu blir det lite lunch sen ska jag ta en tidning och lägga mig i sängen och läsa och lyssna på åskan en stund, sen ska jag nog baka lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0