Tvångstankar

Jag har så länge jag kan minnas räknat saker, typ bladen på blommor räknar jag om och om igen, räknar böcker i en hylla osv. Har jag räknat en gång måste jag göra det igen och igen för att vara säker på att jag inte räknat fel, haha! Sen drar jag i ögonfransarna och ögonbrynen, (skrev om det förut) dock har jag nästan slutat med det helt, vilket är toppen!
   Dessutom hatar jag ojämna antal på saker, att ha typ sju tallrikar ist för åtta i skåpet gör mig sjukt stressad, haha så stört egentligen! Vill även gärna ha typ volymen i bilen på jämna siffror.. Haha jag låter som en riktigt autistisk person men ah, alla är väl lite små autistiska kanske, haha!  
 
Hello knasboll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0