Vad fan är det som låter!!??

Idag när jag packade upp så vek jag in kläder i garderoben och precis när jag lagt in allt så hör jag hur det börjar låta jätte högt från väggen bakom, tänker att grannarna borrar och går där i från. Men efter typ en timma av konstant borrande börjar jag bli både irriterad och fundersam över vad dom egentligen håller på med.. Går in i sovrummet igen och funderar och funderar innan jag öppnar garderobsdörren och inser att det låter där inne! Får panik och tänker att nej nu jävlar borrar dom hål i väggen och in i min garderob!! Men sen ser jag den, min vibrerande massagegeting.. Tydligen hade jag kommit åt den så den stod och vibrerade så det lät i hela lägenheten, kan säga att jag stängde av den väldigt fort! Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0