1 juni 2012

Hej på er!
Jag har inte haft en så bra vecka, har varit på dåligt humör och så fort jag inte har varit på jobbet så har jag mest sovit, sov 11timmar i natt men skulle säkert kunnat sova mer, helt sjukt! Har lite mycket tankar och sånt också så mår väl över lag inte så bra, men hoppas bara att det är en sjukt dryg pms eller något, det får man ju alltid skylla på som tjej, haha!

Igår så var L här och gjorde 3 sorters muffins med mig och sen när vi var klara så tog jag en pw i regnet med Molly, skönt! Såg även igår att det har dragits 300kr från mitt konto från något som jag inte fattar vad det är och jag har inte ens använt kortet, så måste dra till banken idag och kolla upp det!
   Ska ta och göra mig iordning om en lite stund för idag jobbar jag 12.30-16 och sen ska Jompa och jag åka till västerås och shoppaaaaa, som jag har längtat! Men måste ju som sagt till banken innan det.. Åh det ska bli så mysigt idag, ska kolla efter nya löparskor tror jag sen ska vi äta ute och lite sånt tror jag, blir mysigt!


Några sånna här snyggingar vore inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0