10 juni 2012

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en lika skön och bra söndag som jag har haft! Sov ut med mina hjärtan i morse innan det var dags att gå upp och gå ut på en promenad, när vi slappat med frukost och sånt så gjorde vi oss klara och åkte och veckohandlade. Efter det så åkte vi ut till sväronen där min fina svärmor fyller år, Grattis! Vi blev bjudna på smörgåstårta och så fick hon så klart lite presenter, av oss fick hon en bok och en glassmaskin, hoppas hon blev glad!

Efter det åkte vi hem och städade och sen drog jag ut och sprang 3km med Johanna, så galet jobbigt var det idag! Men något som är sååå bra är att jag på ungefär två veckor har gått från 3km på 19min till 17min, mitt mål är att komma ner till 15minuter och den dagen ska jag köpa mig ett par nya easytone skor att pw'a i. Mina är så sjukt slitna efter alla promenader så jag behöver verkligen ett par nya! Så nu jävlar ska det springas så jag får köpa nya!

Efter att jag hade duschat och ätit en macka så kom Anna och Philip över en sväng, vi snackade lite och spelade tvspel, nu ska Jompa och jag snart titta på en film och bara mysa innan hans jobbvecka börjar, själv är man ju arbetslös i några dagar innan sommarjobbet börjar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0