18 juni 2012

Hej där! Hoppas ni har/haft en bra dag för det har verkligen inte jag!!
Sov ca 5h inatt så var sjukt trött i morse när det var dags för jobb 7-11, efter det skyndade jag hem och åt lunch innan jag gick ner på stan med Anna för att fixa massa ärenden. Efter det gick vi hem till henne där jag la mig på soffan med huvudvärk och bara var så sjukt trött. Släpade oss hit till fyra innan vi gick till Johannisdahl skogen för att springa 3km, dock har jag haft ont i mina knän den senaste veckan så efter 1.5km fick jag stanna, hade så ont så jag inte kunde lyfta benen ordentligt! Kändes som om knäna vek sig åt fel håll hela tiden eller något, så jävla ont! Fick släpa mig runt och gå så sakta det bara gick sen fick Johan komma och hämta mig, hemma igen kunde jag inte ens få av mig skorna för jag kan inte dra med benet eller böja benet.. Hatar det här!! Ska vila ordentligt nu för just nu kan jag knappt röra mig och sen hoppas jag verkligen att jag kan fortsätta springa om några dagar igen!!

Hade ju massa problem med mina knän när jag var yngre men det försvann, hoppas verkligen inte att joggningen är något som får det att komma tillbaka eftersom det är något jag verkligen gillar! Hoppas att det kan vara dom nya skorna med så mycket stöd för hålfoten som jag inte är van med att det lixom blev lite mycket i början och att dom musklerna är typ överansträngda och att det går över snart!

Ska äta lite mat nu sen ska jag sova tidigt så jag slippet den här jävla dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0