2 juni 2012

Efter en tuff vecka behövdes verkligen en skön dag här hemma!
Sov till typ nio och sen åt jag en mumsig frukost med ostfralla och risgrynsgröt och sen vid typ halv tolv mötte jag upp Jossan för en lååång pw med massa snack innan vi gick och tittade på hennes nya fina lägenhet. När jag kom hem skyndade jag ut med Molly i regnet igen innan jag slängde mig i badkaret och hade lite hemmaspa (hårinpackning, målade naglarna osv). Har damsugit, kluppit Mollys klor, förberett maten, bokat tvättstugan och lite sånt. Tände massa ljus och bara tog det lugnt, så skönt! Nu är snart maten klar, köttfärspaj med tacosmak och en stor sallad blir det och senare kommer några kompisar över för att titta på film, mysigt!




Körde hela dräkten idag och nya skorna, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0