24 juni 2012

hmm, det verkar som att blogg.se har lite problem idag för inga av mina tidigare inlägg har kommit upp, så testar igen nu!
 
Idag blev det en skön sovmorgon till typ elva innan vi gick upp och gjorde oss klara osv innan Måns och Johanna kom hit för att åka till Isak och Sandra och hämta deras bil sen midsommar. Efter det åkte vi direkt och veckohandlade och sen städade vi lite här hemma. Vid fyra kilade jag hem till Jossan för att hjälpa henne att packa upp lite, så himla roligt att ha henne tillbaka i Köping, nu tar det bara fem minuter att gå till varandra, inte 40 med bil, lovely!!
 
Kom hem igen vid sex taget och då lagade Jompa och jag mat och sen hade jag lite hemmaspa för mig själv. Ska snart kika på film och bara mysa, perfekt avslut på en superhelg och i morgon är jag också ledig och ska göra roligheter, yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0