25 juni 2012

Hej på er!
Idag åkte jag till Örebro med Jossan, redan halv tio drog vi iväg till Erikslund och tittade på rean, sen hem till hennes gamla lägenhet för att den skulle städbesiktigas men det hade blivit fel så ingen kom så då drog vi och åt lite lunch och sen vidare till Ikea för lite mer shopping! Jag köpte ett par kortare joggingtights för bara 125kr, värsta klippet! Sen ett par ballerina, en bh/topp, vitlökspress, stekpanna, oranga hand-handdukar, en sån där hänga över dörren grej med krokar, lakan och lite sånt där, bara massa bra saker, hehe!
 
Kom hem till Köping igen vid sex och då kastade jag på mig träningskläderna och sen mötte jag upp Jossan igen för lite träning. Har ju haft ett uppehåll sen i onsdags eftersom jag fick så galet ont i knäna så idag tänkte jag att jag skulle prova lite lätt igen, sprang först 3km med lite intervaller i ganska lungt tempo sen joggade jag 1.5km ensam lite fortare som avslutning. Och så gick vi typ 4km fram och tillbaka, fick inte direkt ont idag utan kände mig bara lite stel efter så har smörjt in mig och ska vila i morgon och sen ska jag försöka ta det lite lugnt nu i början så ska det nog gå bra! I Hope!
 
Köpte dom här fast i knä-kort modell och typ ljusblå/ljusgrön färg där nere och upp på fickan, såå fint!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hihi sötis, vi var på marieberg ;) erikslund ligger i västerås

2012-06-29 @ 22:30:45
URL: http://josefiineg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0