4 juni 2012

Hej och hå, måndag!
Jobbade som vanligt idag, en väldigt bra sista måndag på älskade Nygårdsskolan! Direkt efter jobbet så skyndade jag iväg och handlade lite sen hem och gick ut en sväng med Molly innan jag kastade på mig tränigskläderna och drog ut och sprang med Anna, körde även lite styrketräning när jag kom hem, såå skönt och roligt! 
  Efter det var det bara att sätta fart med tvätten, duscha, laga mat och äta, göra pannacotta tills i morgon, mejla iväg en grej och sen klippa Mollys klor igen, puh! Ska klippa hennes klor ofta ofta nu ett tag så dom känns perfekta i längd och så hon vänjer sig med klippningen ordentligt, fast hon har verkligen blivit mycket duktigare! Full fart har det verkligen varit idag samtidigt som jag har sprungit mellan tvättstugan hela tiden!

Nu ska jag dock slappa i soffan resten av kvällen (förrutom tvätten då) och sen bädda rent sängen och sova som den prinsessan jag är, haha!



Prinsessan själv i sina "riktiga" kläder 09
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0