5 juni 2012

Näst sista dagen på jobbet är precis klar, idag på fritids åt vi tårta och sa hejdå till några elever som tar studenten på torsdag, så sjukt att man inte kommer träffa dom mer än kanske på stan sen! 
   Hade fått hem mina sista grejer som jag hade beställt nu när jag kom hem, ett "armband" som man har mobilen i när man är ute och springer och lite annat bra, äntligen! Ska fixa lite här hemma nu ett tag och sen senare ska Jompa och jag möta upp Johanna och Måns på Ica för att handla saker till pizza för ikväll är det pizzakalaaaas! Haha, nej men vi ska göra pizzor och typ titta på film, jag har gjort pizzasallad till maten och sen pannacotta till efterrätt, ska bli såå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0