7 juni 2012

Idag var dagen, min sista dag på vikariatet i min underbara klass! Hoppas så klart att jag får komma tillbaka i höst men just nu ser det inte så ljust ut tyvärr, som tur är börjar jag på nya jobbet nästa vecka så jag kommer inte vara helt sysslolös på ett tag iaf!
   Idag kom alla föräldrar och fikade och vi sa glad sommar till alla, riktigt trevligt! Sen sa jag hej då till alla kollegor, lämnade in nyckar, fick en fin blomma och sånt där. Efter jobbet drog jag iväg och köpte en present till svärmammsen som fyller på söndag sen cyklade jag hem och lämnade alla grejer innan jag drog iväg igen och köpte present till Johans kusin Oskar som tar studenten i morgon och en present till Elisabeth som fyller på lördag, passade även på att byta ett linne jag köpte förra veckan till ett annat linne, hah!

Har typ nyss landat hemma i soffan efter en promenad med Molly, ska slappa en stund till för om 30 minuter ska jag vara hemma hos Johanna och sen ska vi ut och springa! Blir 5an idag i skogen, hoppas bara inte myggen är för hemska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0