8 juni 2012

Hej på er och hej på solen som äntligen har behagat att titta tillbaka!
Vaknade strax efter nio idag sen blev det en skön promenad med Molly i solen och nu sitter jag och äter massa vattenmelon till frukost, mums! Ska snart ta och fixa klart kläderna och sånt inför dagen för senare idag ska vi åka till västerås och fira Johans kusin Oskar som tar studenten! Ska bli så himla roligt! Och idag tar även älskade Jonna studenten, är så otroligt stolt över henne och önskar att jag kunnat fira henne också, men man kan ju tyvärr inte göra allt..

Nej nu ska jag fixa och dona så jag inte blir sen, ha en bra dag och en toppenhelg!



3år sedan idag, ååh vad jag saknar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0