9 juni 2012

Hej på er!
Nu är jag hemma igen och har tid att sitta vid datorn ett tag!
Igår efter att vi hade varit i Västerås så kom Måns och Johanna hit för att titta på fotboll, inte såå kul tyckte Johanna och jag med killarna var glada och vi kunde ju läsa lite tidningar, hehe. 

Idag fyller Elisabeth år, Grattis!! Så halv tolv packade jag in Molly i bilen och sen åkte vi hem till henne där även mamma, Elin och ungarna var blev bjuden på plättar till lunch när jag kom dit, mums! Sen kom Stina, Ed och Benjamin och då gick vi ner till kanalen och fiskade ett tag, dock inget napp men mysigt ändå! Vi blåste massa såpbubblor när vi kom tillbaka och sen kom det lite mer folk och då grillade vi grillspett och åt potatissallad, så himla gott! När det blev för kallt så gick vi in och spelade lite spel och sedan spelade Jonas lite gitarr och vi sjöng lite, väldigt mysigt!   
    Kom hem med en supertrött vovve nu vid nio så har precis tagit en dusch och krupit ner bredvid Jompa i soffan, hoppas att vi ska titta på någon film snart och så ska jag äntligen få äta lite ostbågar som jag har längtat efter i flera veckor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0